sobota, 2 kwietnia 2016

w komunijnym nastoju

Ruszyły już przygotowania do uroczystości komunijnych.Na blogach pełno pięknych kartek, zaproszeń, wianków na tę szczególną okazję.
Ja też jestem w trakcie robienia zaproszeń i podziękowań dla gości  na komunię mojego syna. Pochwalę się kiedy będą gotowe:) 
A dziś chciałabym pokazać Wam wianuszek jaki zrobiłam dla mojej córki, która komunię miała w zeszłym roku.
Był dość pracochłonny, bo uparłam się, że kwiatki zrobię sama z materiału. Powstały mniejsze i większe, białe i kremowe różyczki, których płatki przypalałam nad płomieniem świeczki (aby materiał się nie snuł) a potem łączyłam ze sobą za pomocą igły i nitki. Z efektu byłam bardzo zadowolona.





A tak prezentował się na głowie.











Oprócz wianka powstała też kwiatowa dekoracja na świecę i pudełeczka z cukierkami jako podziękowanie dla gości, ale to pokażę Wam jutro. 
Spokojnej nocy Wam życzę i pogodnego dnia :)
                                                                                                 Ika



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde miłe słowo :)