sobota, 16 kwietnia 2016

pralinki w ananasie

Czekoladki, pralinki i inne grzechu warte słodkości często wręczamy w formie upominku.
 
Na ananasa z pralinek trafiłam juz jakis czas temu szukając inspiracji w sieci, a że nie lubię nudy, to pomysł ten bardzo mi się spodobał.
Miałam okazję robić takie słodkie upominki juz kilkakrotnie i muszę przyznać, że zawsze przyjmowane są z wielkim uśmiechem na twarzy - to miłe wręczać takie prezenty:)   

A tak wygląda:

 Bazą do zrobienia takiego ananasa jest często butlka wina, do której przyklejane są pralinki. Mój ananas jest bezalkoholowy ;)  powstał na bazie słoika (po średnim majonezie), a przestrzenie pomiędzy pralinkami, wypełnione są bibułą.

 

 
Powstała tez wisienka, ale niestety miałam za mało czasu żeby zrobić jej dokładniejsze zdjęcia, mam jedno: już zapakowana,  gotowa do wyjścia ;)

 
Słodkiej niedzieli :)
Ika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde miłe słowo :)