czwartek, 21 kwietnia 2016

serwetkowe lampiony

Wracam do majowych, komunijnych inspiracji.
Przede mną organizacja przyjęcia komunijnego, dlatego też od jakiegoś czasu obmyślam jak udekorować salę na tę szczególną okazję.

Niedawno znalazłam świetny pomysł na lampiony z papierowych serwetek - znajdziecie go, wraz z instrukcją wykonania, tutaj.

To prosta i niedroga dekoracja.
Lampiony o średnicy 40 cm to koszt ok.6-7 zł/szt., małe 4 zł/szt. Serwetki (100 szt.) kosztują ok 15 zł. Na duży lampion wykorzystałam 40 serwetek, na mały 20.
Zamiast taśmy dwustronnej użyłam kleju na gorąco.


Na przyjęciu komunijnym będą wisieć nad stołami, a póki co pięknie zdobią pokój.


Swoim urokiem zaczarują też nie jedno przyjęcie w ogrodzie.



Zapraszam na następny post - pokażę Wam co zrobiłam ze ścinków jakie mi zostały po serwetkach.

Pozdrawiam Was ciepło wieczorową porą :)

                                                                                                   Ika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde miłe słowo :)