środa, 6 kwietnia 2016

wiankowo, kwiatowo - pierwsza komunia

Szukając pomysłu na dekoracje komunijne trafiłam na stronę sklepu z akcesoriami na różne uroczystości  tutaj.
Bardzo spodobał mi się tam wianek z kielichem i hostią. Postanowiłam zrobić podobny na komunię syna.
Białą bazę do wianka kupiłam w kwiaciarni. Zrobiłam parę kwiatów z materiału oraz hostię, którą  usztywniłam drucikiem, ozdobiłam serwetką i wypełniłam włókniną. Podobnie jak hostia powstał kielich. Do tego parę zeszłorocznych kłosów jęczmienia, trochę sztucznych, drobnych kwiatków i delikatne tasiemki. Wszystko przymocowałam za pomocą pistoletu do kleju na gorącu.
















  Następny post w tym samym klimacie - tym razem zaproszenia komunijne. Zapraszam :)

                                                                      Ika      

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde miłe słowo :)